Cum să ai grijă de turbina mașinii tale?

Repararea tubinei este un serviciu extrem de solicitat care iți poate scoate mulți bani din buzunar dacă nu știi să te îngrijești de buna funcționare. Mai mult, aceste greșeli au consecinte care, de cele mai multe ori se dovedesc a fi destul de grave, mai ales din cauza faptului că preţul de recondţionare a turbinei poate fi destuld e mare. Un turbocompresor, că orice alt echipament, are dreptul să se defecteze din când în când. Acest lucru este foarte probabil mai ales în cazul în care proprietarul mașinii nu o folosește corect. Turboalimentatoarele moderne sunt foarte durabile, dar puțini oameni cunosc principiile de bază despre cum să aibă grijă de echipamentele lor. Să le reamintim atunci.

Economii aparente

Uleiul este esențial pentru că turbocompresorul să funcționeze corect. În loc să aleagă un produs de înaltă calitate, mulți oameni,când urmează să schimbe uleiul, caută cel mai ieftin produs. Uleiul ieftin are un efect foarte negativ asupra funcționării turbocompresorului și poate duce la o defecțiune rapidă. Prin urmare, aceasta este o economie aparentă, deoarece trebuie să ținem cont de faptul că vă trebui să înlocuim turbocompresorul sau să îl regenerăm. Cu toate acestea, simpla achiziționare de ulei de înaltă calitate nu este suficientă. Nu uitați să îl înlocuiți regulat și la timp!

Suprasolicitarea motorului

Nu mulți șoferi cunosc faptul că unui motor cu compresor turbo nu îi plac schimbările bruște de temperatură. Prin urmare, atunci când utilizați o mașînă, merită să luați în considerare acest lucru și să încercați să conduceți în așa fel încât să nu suprasolicitați motorul. Un exemplu ar fi pornirea. După demaraj mașina ar trebui să funcționeze în liniște pentru o vreme, înainte de a începe să verificăm performanța să maximă. Este o idee foarte proastă să luați o mașînă rece din parcare pentru a accelera agresiv şi a pleca imediat la drum cu viteză mare. Situația este similară și pentru atunci când ajungem cu mașină într-o parcare, mai ales după parcurgerea unui drum lung, cu turații mari (peste 2500-3000 de rotații pe minut). Astfel, când oprim, este o idee bună să lăsăm mașină în repaus timp de 1-3 minute înainte de a roti cheia de contact. Acesta este timpul necesar pentru a asigura lubrifierea și a nu deteriora rulmențîi. În astfel de cazuri, defecte devin inreversibile. Deobicei suferă rotorul, rulment și capacul de etanșar, în majoritatea cazurilor asta duce la deformarea capacului turbinei.

Sistemul Start/Stop

Acest sistem a fost conceput în scopul reducerii consumului de carburant, dar în relația cu turbocompresorul, această situație este nociva. Ce veți alege, 2-3 litri de combustibil consumat în plus la suta de kilometri sau investiția într-o alta turbina? Respectarea regulilor menționate mai sus nu este împovărătoare, dar poate prelungi semnificativ durata de viață a turbocompresorului. Turbolider este unul din liderii pe piața din România în domeniul recondiționării turbosuflantelor!

De ce să alegi Turbolider.ro?

Service dotat cu echipamente profesioanale de ultimă generație și personal calificat gata să-ți ofere servicii profesioanale; Personal calificat, instruit de producătorul utilajelor și pieselor folosite în procesul de reparație; Folosim piese de calitate, produse exclusiv în spațiul European; Experiența de peste 10 ani în recondiționarea turbinelor auto; Intodeauna avem un stoc diversificat de turbine și componente pentru a reduce durata de imobilizare a autovehiculului; Posibilitatea preluării-predării de la client

Fă acum o programare la 0741 654 444 Email :vanzari@turbolider.roAdresa serviceIasi, jud. Iasi, str. Aurel Vlaicu, 77