Ce se întâmplă daca nu ai grijă de DPF DPF sau diesel particulate filter este un dispozitiv instalat pe motoarele diesel pentru a elimina substanțele nocive emise în urma combustiei. DPF-ul reține particulele degajate de motor, dar în același timp există posibilitatea ca unele reziduri să scape de acest proces rezultând la înfundarea acestuia. Unele mașini au un sistem de regenerare al DPF-ului iar acesta nu trebuie întrerupt. În acest caz este recomandat să circulați cu minim 60 km/h în afara orașului și undeva între 2500-3000 rpm (în funcție de mașină). Tipul de ulei folosit în motor este foarte important atât pentru DPF, catalizator, cât și pentru turbosuflantă! Unele mașini dotate cu DPF au nevoie de o mentenanță mai specială în ceea ce privește uleiul folosit. Acesta ar trebui să aibă specificații compatibile pentru catalizatoare, de exemplu: ACEA C1, C2, C3, C4 sau C5. Un DPF înfundat duce la distrugerea turbosuflantei. Noi nu recomandăm anularea DPF-ului findca este posibil sa nu treceți I.T.P.-ul. Vino la TURBOLIDER pentru o verificare până nu te lasă turbosuflanta!