In zilele noastre datorita supraalimentarii cu
turbina a motoarelor s-a ajuns la performante ridicate ale automobilelor, la diminuarea consumului de combustibil precum si la reducerea poluarii mai mult decat in cazul in care ar fi fost folosite motoare turbo pe benzina.
Turbinele pot suferi defectiuni si diferite detalii asupra acestora pot fi foarte utile pentru conducatorii auto si nu numai, precum consumul de ulei care se face semnalat prin scurgeri aparute la racordurile intre
turbosuflanta si tubulatura care duce la interculer. Acest lucru se intampla cand uleiul iese prin fanta segmentilor de etansare din partea compresorului si a
turbinei /turbosuflantei datorita uzurii segmentilor motorului. Defectiuni pot aparea de asemenea si in momentul cand filtrul de aer se infunda iar
turbina este impiedicata sa aspire suficient aer sau in cazul in care nivelul din baie al uleiului este foarte mare, producand o restrictionare a scurgerii prin turbosuflanta, iar restul uleiului refuland datorita presiunii create in carcasa lagar.
Lipsa de presiune de supraalimentare constituie de asemenea o defectiune, datorita faptului ca se produce cresterea consumului de carburant, se pierde din puterea motorului iar motorul nu mai functioneaza constant. Acest lucru se poate intampla datorita aspiratiei unor corpuri straine in zona filtrului de aer al turbosuflantei, infundarea legaturii dintre galeria de aspiratie si pompa de injectie sau datorita depunerilor de calamine in spatele rotorului
turbina.